כיום ישנה מודעות מאוד גבוהה בכל מה שקשור לחוויית לקוח. אם בעבר לא ממש השקיעו בנראות של בתי העסק ושמו בעיקר את הדגש על איכות המוצרים, הרי שהיום המצב התהפך. אז אולי ובעצם לא רק אולי – אנחנו מפסידים במקרים רבים מבחינת איכות המוצרים. אך מבחינת הוויז'ואל, המראה החיצוני של בתי העסק, אנחנו נהנים מרווחה, נהנים מחוויית קנייה גבוהה ומקבלים תחושה של כבוד והערכה מצד בתי העסק. זה בא לידי ביטוי בעיצובים המוקפדים בכל אותן המקומות, בניקיון הנודף מכל פינה וכמובן הניחוחות, המוסיקה הנשמעת ברקע וכל מה שהופך את הקנייה לחוויה צרופה.
מי אחראי על ניקיון העסק?
אז ברור שדברים לא נעשים מאליהם. בית העסק לא נהיה נקי מעצמו. יש מי שעמל על הניקיון, יש מי שמשקיע בכך שלנו הלקוחות יהיה כיף לבקר במקום ויש מי שדואג לכך כי בית העסק יהיה תמיד מטופח, נעים וריחני.